Saturday 19 September 2009

Switch

Jeg tenker en del på denne såkalte switch-identiteten. Jeg er klar over at jeg har en, og jeg har nesten akseptert at den finnes. Det har vært vanskelig, jeg ønsket en stund at jeg skulle være primært undergiven, men det ser faktisk ut som at det er 50/50 eller at jeg kommer til å slutte som primært dominant. Eller kanskje ikke, jeg er bare veldig overveldet av alle følelser for øyeblikket. Haha.

For å kunne akseptere min switchidentitet, har jeg forsøkt å se etter “tegn”. Saker jeg har gjort i seksuelle sammenheng eller i relasjoner som kan ses som dominante. Det er kanskje dumt, men jeg syns mønster i tidligere ikke-bdsmorienterte relasjoner sier en del.  Som:

- Jeg likte veldig godt å spytte en tidligere partner i ansiktet. Å sette meg på hans mage og holde fast hans armer mens jeg spyttet på han var noe av det morsomste jeg visste. [Og, nå er dette en av de aktivitetene jeg liker best som undergiven. Også en av de aktivitetene jeg helst kunne tenkt meg å gjøre med andre]

- Jeg har alltid hatt en greje for å holde fast folk i dusjen. Om det har vært folk med kuk, så har jeg holdt fast deres hender med en hånd, evt tejpet hendene sammen, og runket med den andre.

- Under sex har jeg alltid likt å ta tak i folks hender og tvinge dem til å føle hvor våt de gjør meg. Det er kanskje mange som tror at de fleste heteromenn syns det er kjempesexy,  men det er det ikke. Men, jeg var 16. SSC eksisterte ikke i min verden.

- Jeg liker å gi folk ros. Gjerne ved å kalle dem “flink gutt/jente/valp” og ved å klappe dem på hodet. Holder gjerne fast folk når jeg koser med dem, og har ingen problemer med å utdele ørefiker om jeg anser at de ikke gjør som jeg sier. Dessuten føler jeg meg tilfredsstilt når folk tar mine råd, og følger mine ordre.

Jeg tenker kanskje for mye?

No comments:

Post a Comment